عشق با تو آغاز شد

یک روز زندگى با روشن بینى بهتر از صد سال عمر در تاریکیست

عشق با تو آغاز شد

یک روز زندگى با روشن بینى بهتر از صد سال عمر در تاریکیست

ای عشق

    

       ای ازعشق پاک من همیشه مست       

        من تورا آسان نیاودرم به دست

                                  بارها ای کودک احساس من

                                زیر بارانهای اشک من نشست

                                      من تورا اسان نیاوردم به دست            

      دردل آتش نشستن کار آسانی  

             راز را بر اشک بستن کار آسانی نبود

                       با غروری اندک وبالای بام اسمان

                              بارها درخودشکستن کار آسانی نبود

                     بارها این دل به جرم اشقی

                    زیرسنگ بُردبار غم شکست

                    من تورا اسان نیاوردم به دست

      در به دست آوردنت بُردباری هاشده

                                     بی قراری ها شده

                                                  شب زنده داری ها شده

         در به دست آوردنت پایداری هاشده

                                    با ظلم و جورروزگار

                                                          سازگاری هاشده

          ای از عشق پاگ من همیشه مست

                      من تورا اسان نیاوردم به دست

                                    بارها ای کودک احساس من

                                                 زیر بارانهای اشک من نشست

                                                              من تورا اسان نیاوردم به دست

نظرات 2 + ارسال نظر
امینی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://cs3.blogsky.com


سلام !!! وبلاگ جالب و با حالی داری ... خوشم اومد .
یه جورایی میخوام جبران کنم !!! آخه مطالب توی وبلاگت واقعا به دردم خورد و ...
منم یه وبلاگ دارم اگه خواستی یه سری بزن ... ولی نمیدونم اون قدر که وبلاگ تو به دردم خورد وبلاگ من هم به دردت بخوره !!! اینه که میخوام یه جور دیگه جبران کنم !!!
راستش چیز زیادی ندارم ولی میتونم یه چیز های با حالی در مورد موبایل بهت یاد بدم !!!
برو به وبلاگم و ازسمت راست بر روی "هک موبایل با sms " کلیک کن . با حاله ، میتونی با sms
- شماره های دوستت را بدون اینکه بفهمی بیاری رو موبایل خودت
- اس ام اس هاشو (همه رو ) به طور خود کار بیاری رو موبایلت
- آخرین تماس هایی که گرفته رو ببینی
- نوع گوشیش رو بدونی
- و . . . .
امیدوارم تونسته باشم جبران کنم – توی وبلاگم نظرت رو بنویس تا بدونم تونستم جبران کنم یا نه ؟
چاکرتیم .

سارا.ت چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.elaheyesharghy.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
اجازه می خوام لینکت کنم .!!!
اومدی خبرم کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد